Job 22 van 59


Report this listing

Solliciteren



Customer support bediende


Functie

Wil jij net altijd dat tikkeltje extra doen voor je klant? Heb je nood aan afwisseling en voel jij je goed in een no-nonsens cultuur? Dan zoeken wij jou! Voor onze klant gelegen in Oostende gaan we op zoek naar een Customer Support bediende. Wat zal er allemaal tot jouw takenpakket behoren in deze functie?
  • Je bent het eerste aanspreekpunt (telefonisch of via mail) voor klanten en helpt hen verder in het zoeken naar de beste oplossing
  • Je verwerkt ook de vele werkorders die dagelijks bij onze klant binnenstromen
  • Je bent eigenlijk de spilfiguur tussen de sales en de planning
  • Jij zorgt er mee voor dat de klanten kunnen rekenen op ultra-professionele en uitgebreide know-how rond duurzame afvalverwerking


Bedrijfsinformatie
Onze klant gelegen in Oostende maakt deel uit van een grote Internationale groep.

Jouw profiel

Voor onze klant gelegen in Oostende gaan wij op zoek naar een gedreven Customer Support bediende. Herken jij jezelf in onderstaande puntjes? Aarzel dan niet en solliciteer dan snel!
  • Je hebt een gemotiveerde en enthousiaste persoonlijkheid
  • De Nederlandse taal beheers je héél goed, Engels en Frans zijn een pluspunt
  • Hoe meer talen, hoe meer afval ze kunnen verwerken
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en bent klantgericht, want ze willen natuurlijk dat hun klanten blij zijn met de dienstverlening
  • En als je nog initiatiefrijk en proactief bent op de werkvloer, dan is dat mooi meegenomen
  • Heb je kennis van Microsoft Office en ervaring met CRM-systemen? Dat is zeker een plus
  • Je hebt er geen probleem mee om tot 18 u op kantoor te blijven
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Gegevens op computer raadplegen, invoeren of bijwerken (aanmaken van badges, inschrijving in registers, rapporten van telefonische oproepen, ...)
  • Een gesprekspartner adviseren en bijstaan bij administratieve en dagdagelijkse aspecten
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Personen informeren en doorverwijzen of begeleiden naar de gevraagde gesprekspartner, dienst of plaats
  • De toegang en verplaatsingen van personen binnen de organisatie, sites en lokalen controleren

Aanbod

Wat mag je van onze klant gelegen in Oostende verwachten?
  • Een gevarieerde job waar je mag rekening op een opleiding door een ervaren collega
  • Een voltijds uurrooster waarin je tot 18 uur op kantoor bent om de klanten vol enthousiasme te woord te staan
  • Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en groei waarin het volgen van opleiding of bijschaven van je kennis wordt aangemoedigd
  • Een marktconform salaris met mooie voordelen zoals maaltijdcheques van € 8 per gewerkte dag,, hospitalisatie- en groepsverzekering & extra sectorale vakantiedagen
  • Een fijne en informele werksfeer
  • Mogelijkheid om een elektrische fiets te leasen! Zo kan je lekker duurzaam naar het werk komen en bijdragen aan een betere wereld
  • Bovenop je 21 wettelijke vakantiedagen krijg je 12 betaalde ADV dagen

Solliciteren

ALICIA THEEUWS
003250444714

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht